بـ ـا تـ ـو بـ ـودن
خسته شدم.لعنت به این زندگی
تاريخ : شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, | 21:53 | نويسنده : Mehrdad S

 

لعنت به این زندگی که به هیچ کس رحم نمیکنه

حتی به عاشقا.به هرچی دل میبندیو با تمام وجودت

دوسش داری ازت میگیره یا کاری میکنه که اوون تورو تنها بذاره

خیلی غمگینم تو عمرم این قدر غمگین نبودم خسته شدم ای زندگی بذار برم

من تا چند وقت پیش یکیو خیلی دوست داشتم هنوزم دارم حاضرم تمام زندگیمو بدم تا

برگرده اما این زندگیه نامرد کاری کرد که اون منو تنها بذاره خودش میگفت بهم زنگ میزنه و اس میده اما نداد

دلم میخواد همین الان خودمو بکشم اما نمیشه میخوام با غم عشقم غصه بخورمو بمیرم.نمیدوونم خدااااااااااااااا

چیکاااااااررررررررررر کنننننننممممممم.اگه مردم یکی از دوستامو میگم خبرشو اینجا بده.



نظرات شما عزیزان:

farahnaaaaaaaaaaaaaz
ساعت12:53---5 فروردين 1392
چیزی که میخام بگم شاید با همه ی گفته ها فرق کنه.همدردیم داداش من.چی بگم؟؟غصه نخور.میاد اگه هنوزم بخوادت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: